Vi lever i ett kaos

Här hemma så byggs det ju om för fullt. Bra blir det, men mkt planering nu i slutskedet. Tapeter? Färg? Golv? Lampor? Ja, det är mkt som ska beslutas. Snart åker vi till ikea och handlar bla säng och garderob, längtar massor! Hoppas att vi kan flytta upp nästa vecka. Kaoset börjar bli outhärdligt...Men nu ikväll lyckades jag faktiskt få till lite julstämmning med hjälp av ljusstaken i fönstret, som äntligen har kommit upp.
Lillan slocknade fort ikväll, trött efter lek med polarna nästan hela dagen, jag myser i soffan och ser dh och älsklingen är och spelar bandy.

Kommentarer
Emma

jaha okej, ja sånthär kommer ALDRIG lägligt! :) Hon har hostat i över 2 veckor :( låter så hemskt.

2011-12-13 11:06:42
URL: http://emmaala.blogg.se/
Emma

Ja lite orolig är jag att de ska falla, för ändå fast jag fått tjockare hår så är de ju verkligen inte de tjockaste håret i världen :) hade ju sjukt tunt hår innan.

2012-03-03 12:22:16
URL: http://emmaala.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0