Fredagslyx!

Igår blev det lyx med trerätters middag! Inte av någon speciell anledning, utan bara för att jag kände för det. :)
Tyvärr var det slut porter i hela älvsbyn, så det blev guinnes stek ist. Men det funkade. Förrätten fick jag idén av Halv åtta hos mig och efterrätten bjöd Jossan på, på senaste bebisträffen! :)
Är inte så bra på att ta bilder...men här kommer dem iaf.
Förrätt
Tunnbrödskorg med god röra
Varmrätt
Porterstek med bakpotatis och sallad
Efterrätt
Chokladfudge tårta med grädde och drottningsylt
Idag är det ju alla helgons dag, så då kanske man får hitta på något gott till middag idag också! :)

Kommentarer
Emma

Men åh vad gott allt såg ut! Och vad sugen jag vart på choklad när jag såg efterrätten :P

2011-11-05 15:18:20
URL: http://emmaala.blogg.se/
Emma

Ja den ser verkligen god ut! Kan du inte he ut receptet? :P

2011-11-06 10:57:04
URL: http://emmaala.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0