Valborgsmässoafton



Igår var det valborgs och jag, dennis, mange å linn var hos pappa å yvonne och åt middag.
Grillat naturligtvis och det var suuper gott! :)

Sen skådade vi ungefär den största majbrasan jag någonsin sett, det var våran granne fredd som eldade upp den gamla ladan å massa annat skrot. Jag tror högen var 15 meter hög!

Sen träffade jag även mina kusiner som jag inte träffar allt för ofta. :) Vi bestämde att vi skulle träffas i sommar, familjerna, så det ser jag verkligen fram emot!

Idag ska vi fara och äta lunch på fluxen och sen se den traditionella motorcykel kortegen kring halv 2.
Blir väl en glass åxå för att fira sommarens intåg! :)

Men först ska vi åka och kolla på de söta små kycklingarna hos pappa.

hejs!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0