Igår

Igår hade vi besök av Malin och Sixten. Trevligt! Han är så söt lilla Sixten och var väldigt fascinerad av Felicia. :)

Sen åkte jag och Felicia upp till Påle och grillade i fin vädret. Älsklingens skoter hade dock gått sönder när han körde upp dit...så hoppas på att det inte kommer kosta allt för mkt.

Sen var vi på bvc och vägde och mätte. Hon vägde 4720 g och var 55.5 cm lång. Hade inte gått upp lika mkt som förra ggn så vi ska dit på måndag igen och kolla så det är ok.

Lilla älsklingen är nämligen förkyld. Så det kan vara därför hon inte gått upp riktigt som hon ska.
Huvva, det skär i mammahjärtat när hon hostar och snorar å ibland låter det som att hon knappt får luft. Blir inte många sömntimmar, hon sover nämligen på min mage så jag kan höra henne andas!
Gud vad jobbigt att känna denna oro jämt! Jag sover bättre om jag får ha henne på mig, än om jag lägger henne i sängen. Inatt har jag dock kunna lägga henne i sängen mellan ammningarna, men mot små timmarna fick hon stanna hos mig, för då blev det väldigt jobbigt med andningen. Tacka vet jag näsfridan!


Här är iaf en söt bild på lillan som jag lyckades ta på väg hem från hennes mormor förra veckan!





Kommentarer
emma

sötis!! :)

2011-03-16 11:15:18
URL: http://emmaala.blogg.se/
mia

ja visst är de mysigt att dom små sovandes på ens mage på natten =) Tindra sov så dom första månaderna ;) himla va söt hon är =) kram

2011-03-16 11:42:56
URL: http://annmariajonsson.blogg.se/
Emma

int så farligt faktiskt, hoppas jag slipper! när gick kvällsillamåendet över för dig? ja jag är ju de, fast de är ju som jobbigt för jag har ju inte så överdrivet mkt matlust ibland :) hehe okej! ska bli spännande å se om jag får för mig att äta nå konstigt :P

2011-03-16 22:41:44
URL: http://emmaala.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0