Fredag hela veckan...

Nu är det äntligen fredag. Känner ju som ingen skillnad eftersom jag är hemma på dagarna, men det är ju iaf nått att se på tv!

Igår var vi ju iväg på affären för första ggn och sen förbi Tilda å surra. Himla projektet nu å ta sig hemifrån, haha. :P

Lillan har varit väldigt lugn idag, hon har nämligen magknip. Igår skrek hon från ett på natten till kvällen dagen efter. Inte nu riktigt hela tiden men i stort sett missnöjd hela tiden, förutom när hon då sov.
Men då sov hon hela natten i natt (förutom amming då förstås) och har varit väldigt nöjd idag förutom mitt på dagen då hon hade nått skrikil.

Men jag har slutat med mjölkprodukter och jag tror att det har gjort skillnad!
Huvva lillgumman min, man gråter i hjärtat när man ser att hon har så ont.
Minifomdropparna är bra åxå.

Nu ska vi fortsätta med en sen middag. Det blir klyftpotatis och morötter med stekt torsk.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0