Närmaste dagarna

Nu har jag inte hunnit blogga på länge!

Men en snabbis kommer här:
I helgen var vi i Teuger och städade stugan och fixade på gården inför midsommar. Blev som en ny stuga!

Har även hjälpt svärfar att måla huset, så nu är det klart.

Igår var jag och syrran till lule, där jag bla hitta mig en långklänning. Äntligen! Har inte hittat någon i min smak förrän igår.
Köpte även ett par skor till Stina.
Hittade en gåstol i piteå på blocket, så dennis var å köpte den efter jobbet igår. Lillan är så söt när hon sitter i den, tar sig ändå några dm bakåt. :)

Sen kan jag berätta att det går riktigt bra för oss med vårt "nya liv". Alltså utesluta socker ur vår kost och äta betydligt mindre kolhydrater.
Älsklingen har (hör och häpna) till och med ätit omelett! Det är Big sensation kan jag meddela!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0