Dopet 4/6

Nu är dopet över!
Det blev jätte fint i slutändan, vi var först lite oroliga över stormen, haglet och regnet, men vi tog oss till och från kyrkan utan att se ut som dränkta katter!

Syster sjöng så fint och lillan skötte sig exemplariskt! Hon var glad hela tiden! Prästen sa flera gånger att hon var då snäll och glad. :)
När han hällde vattnet på huvudet så tittade hon bara på han och log. Sööt unge :)

Sedan hade vi fika i församlingsgården. Vi valde att bara bjuda närmaste familjen på dopet, och det blev alldeles lagom.
Tårtorna blev precis som vi ville och hon fick jätte fina presenter. Tack familjen ♥









Klänningen har Felicias gammelmormor gjort.
Felicia blev den 5:e som bar den på ett dop.
Hoppas den kommer att bäras många gånger till, för den är så söt.

Kommentarer
Emma

Så mysigt me dop! Å skitsnygg tårta, vars har dom gjort den? :)

2011-06-06 11:44:16
URL: http://emmaala.blogg.se/
Emma

jajemän! vi tänkte döpa! :P men gud så svårt de är å veta vem man ska bjuda! Vars man ska sätta "gränsen" :)

2011-06-06 17:25:18
URL: http://emmaala.blogg.se/
En helt vanlig Isabell

Åh, vad mysigt med dop! Jag blir alltid så tårögd då jag är på dop. Inte för att jag är på dop hela tiden, men då man väl är det. Är ju så himla fint!



Den var jättegod, men farlig. Tur så behövde jag inte äta massa kaka då karln hjälpte mig med nästan hela :p

2011-06-07 23:37:42
URL: http://bellybus.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0