måndag den tionde januari tvåtusenelva

Nu har jag tvättat klart alla kläder, eller det var klart redan i lördags =)
Väntar bara på att väskan ska torka så ska jag börja packa!

Älsklingen hämtade ut babyboxen som man får gratis på barnenshus idag.
Tyckte det var eb bra box med lite av varje som man behöver.

Idag på jobbet så hade jag molande "mensvärk" som av tog efter ca en kvart, undra om det kan vara sk förvärkar?
Har känt lite sånt i ca en vecka, men det var starkare nu.
Imorgon ska jag till mvc så då får jag väl fråga. Vi ska även kolla om bebis ligger kvar i säte annars får jag fara på ett extra ultraljud .

Kommentarer
Lena

Hejsan.



Hittade din blogg när jag sökte på bloggar om storpudlar. Jag har två st knaspudlar

, hanar 4 år och 8 mån gamla.



Lena

2011-01-14 18:43:42
URL: http://wilenas.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0