Nu är det nära...

Kan inte fatta att det är så nära innan vi får träffa dig lilla vännen.

I onsdags var vi på UL och du hade fixerat dig! Så himla bra att slippa oroa sig för det iaf.

Du var så söt, stora kinder och det såg ut som att du låg och blåste bubblor där inne =)


Nu jobbar jag bara en vecka till, alltså det känns jätte konstigt...nu ska jag inte jobba eller träffa mina kollegor på JÄTTE länge...
Men jag får väl knoga att äta lunch med dem å så får jag väl pallra mig upp på firman och hälsa på :)

Jag och Dennis såg några filmer igår som vi lånat från bvc, Dennis vart typ chockad när vi såg en förlossning, haha. Tur han är förberedd nu då. :)
Å jag började storgrina! Kan verkligen inte se en förlossning utan att gråta!

Idag hade vi tänkt fara till Teuger, men jag slutade ut det. Är ju inte så lockande väder för att grilla osv. Men killarna ska köra skoter dit iaf.

Så nu tänkte jag bara vila för att kring 13 åka på hundkurs. Kul!
Kl 18 ska jag på 30 års fest.

Hejsvejs


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0