Hej hej

Idag har jag inte gjort många knop...typ legat i soffan hela dagen.

Igår var vi hos Malin å Henke och åt trerättersmiddag. Huvudrätten bestod av Hästfile! =) Det var skit gott iaf.
Sen spelade vi älvsbyspelet, som jag förövrigt hade vunnit om inte min kära sambo fuskat (!) :)

Gjorde en ny header idag, blev sugen när M pratade om det, åsså var det på tiden, nästan i senaste laget. Är ju inte länge kvar innan jag får lägga upp en header med en liten bebbe. ♥
Imorgon ska förövrigt jag och Stina in till stan och shoppa bebisgrejor. Blir nog även att köpa en bilbarnstol imorgon åxå, dom har ju tydligen rea på barnenshus.

ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0