V 39

Tänk att det är v 39 nu.
Jag har ju slutat jobba så dagarna lär ju gå låångsamt.
Ska försöka vila så mkt som möjligt nu för jag har så jäkla ont ner till...och igår damsög jag och städade, höll väl på en och en halv timme bara men jag fick så ont i ryggen på kvällen och hela natten så jag höll på börja grina flera ggr! Nä så nu är det vila som gäller, och korta promenixer med hunden.


Just nu kan jag inte ligga ner för direkt jag gör det så går pulsen upp och det blir typ andnöd....fan va jobbigt.
Men jag känner mig rätt pigg ändå så jag får väl sitta här och filosofera. :P

Ska kolla om jag hittar nå snygga lampor på jotex eller ellos!

Ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0