Dagen idag...

Vaknade av solsken och började planera dagens aktiviteter....innnan jag insåg att det va -20 ute. Typiskt.
Meen, jag har fått lite gjort iaf.
Har målat andra varvet på alla hyllorna, kammat igenom Thilde så nu ser hon ut som en stor fluff. Men jag vill inte klippa henne nu när det är så kallt, hon fryser jätte lätt och blir lätt förkyld, så hon trivs nog i sin fluff päls nu =)
Också har jag röjt upp här hemma, tänkte ta tag i övervåningen med damsugning om jag orkar (har just ätit en sen lunch, så jag blev slöö).

Så här söt är Thilde nu (gillar inte att vara med på bild)
:)



Kommentarer
Emma

Ingen liten bebis än?? :-)

2011-02-13 20:17:40
URL: http://pridestargirl.blogg.se/
Sara

Nej, inte än. Men nu är det bara 4 dagar kvar till bf. Så vi får se om det blir före eller efter, jag tror efter men man vet aldrig! :P

2011-02-13 21:05:41
URL: http://saragra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0