Trodde...





Igår trodde vi att det var nått på g. hade så himla mkt tryck neråt, kunde knappt sitta å gå.
Men så fort jag låg så vart det bra. Så ingen bebis än...men har mkt förvärkar känns som mensvärk och ont i ryggen. Men ryggont kan ju vara för att jag håller igång hela dagarna.

Middagen igår blev iaf jätte god! Kan tillägga att det var röd pesto.
Desserten likaså, men skippade frukterna och strödde lite strösselhjärtan över ist. :)
Men jag glömmer ju att ta kort jämt!

Nu ska jag gå ut och kolla om bilen startar! *håller tummarna*




Kommentarer
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jag hade också sådär några dagar före, typ veckan före. De var för att hon sjönk ner längre ner. När jag låg ner kändes de inget och när jag ställde mig eller gick så kändes de en konstig känsla.

2011-02-15 13:59:50
URL: http://loon.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0