tick........tack....




Idag har jag...bara varit, på fm...fan va tråkigt med sån här kyla...
Sen var jag upp på jobbet och hämtade laddaren och tofflorna.
Kul att träffa "gänget" måste jag säga!
Saknar er!
Sen drog jag till Thilda och hängde ett tag. Gosade med H, ett riktigt charmtroll! :))

Sen kom älsklingen från jobbet så vi for och handlade och efter det åkte vi till Larsa och sussi och smällde i oss varsina pizzor. Sen fick vi se bilder från grand canaria som de för övrigt kom hem från idag.
Mkt sugen på att vara där nu, om man säger så!

Å nu ser jag lets dance...


Det var dagen idag



Kommentarer
Elin

Vi saknar dig på jobbet också! Hoppas att bebisen kommer snart, förstår att det är jobbigt att bara gå och vänta.

Kram

2011-02-19 07:54:50
URL: http://storsundsliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0