Spakväll




Ikväll har jag lånat svärmor och svärfars badkar. Det var underbart skönt att ta hand om sig själv.
Det går nämligen inte att göra här hemma. För här hinner man knappt raka benen innan varmvattnet tar slut.

Så jag peelade hela mig osv sen smörjde jag in kroppen med den förövrigt bästa hudkrämen ever.
Den åker fort in i huden och innehåller inga äckliga mineraloljor, parabener mm.
Den heter Organic surge och dessutom stödjer man hemlösa barn i afrika genom att köpa denna produkt.
Perfekt!



Går att köpa lite överallt men även på eleven.se som jag tycker är bra att beställa från, man brukar få med prover på olika produkter, plus att de har snabb leverans.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0