snart...♥♥♥



Jag och älsklingen avslutade kvällen med att se "dinner for schmucks".
Vi var väl båda överens om att det kanske inte var våran smak på film, jobbigt när allt går fel typ h e l a tiden...

Imorgon blir det förhoppningsvis en sväng till piteå å fira syrran, om min bil sammarbetar med mig vill säga.
Fick nämligen knuffa in den i garaget idag för den var helt död, trots laddning av batteri och motorvärmare x antal timmar.
Tur Kaj var ner på byn så jag tog mig att hämta paket och handla. Annars hade det blivit en väldigt trist alla ♥ dag...så tusen tack Kaj!

Nu ska jag försöka sova, men lär fasna ett tag till i cyberrymden!

Sov gott



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0