Fyy fan i h-vetet!!

Imorse fick jag veta att jag lever!
Har gått runt och trott att jag vet hur det känns att drabbas av senadrag....men där hade lilla jag F E L.
Det visade sig att det är en smärta utom denna värld!

Jag fick nämligen ett panikartat uppvaknande imorse, av att vaden krampade och jag trodde allvarligt att jag s k u l l e DÖ!! Kastade mig bokstavligt talat runt i sängen!

Shit alltså, nu förstår jag vad alla menar!
Dessutom har jag fortfarande ont i vaden och har nästan svårt att gå. Haha :) går ju att skratta så här i efterhand. Jag hade verkligen velat se mitt förvridna ansikte och plågsamma försök att komma undan smärtan i sängen imorse!! :P

Hoppas det var första och sista ggn!!


Kommentarer
Emma

Ajaj, sådär hade jag åxå när jag var gravid o det tar ju så j*vla ont!! Hoppas du slipper det igen!

Nu e de ju nära, hoppas allt går bra när det är dags! Åh, jag längtar tillbaka till förlossningen...det är så underbart!! =)

Kram kram

2011-02-07 19:37:02
URL: http://pridestargirl.blogg.se/
Mia

Ja gu de är en plåga att få de. ja får de ofta på natten man vill bara skrika ;) men de brukar gå om nästan på en gång när ja flyger upp å stödjer på foten. kram & lycka till <3 <3

2011-02-08 07:58:11
URL: http://annmariajonsson.blogg.se/
Ellie

Jag har haft så oxå, båda mina graviditeter.. inte skoj och det tar juh ont nå så kopiöst..

2011-02-09 15:30:33
URL: http://peppercorn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0