dagen igår...

började med ett vanligt mvc möte, mätte magen som var 39 och hjärtljuden 140.
Sen råkade jag kläcka ur mig att jag bra hade sovit två timmar inatt och att det var pga andningen (vilket verkar vara ganska normalt i mitt tillstånd så att säga) men iaf så ledde det till att jag skulle få träffa mvc-läkaren senare på dagen¨(13.40) bara för att utesluta propp i lungan..! Eftersom det finns en förhöjd risk för det när man är gravid.

Ja, iallafall var det nått prov där som var förhöjt och jag skickades till PÄS för att göra massa andra tester + röntga lungorna. Snacka överamitiösa..jajja allt var bra (som jag trodde) men ändå så ville tydligen gyn i sunderbyn kolla på mig....suck. Så vi körde dit och fick vänta ytterligare antal timmar bara för att höra en läkare säga, nä men allt verkar ju bra och normalt i ditt tillstånd så du får åka hem...? What, alltså vi var hemma kvart över elva på kvällen, kunde inte han ha sagt dem orden på telefon till dom i pite??

Fattar inte varför vi i älvsbyn överhuvudtaget ska till pite först, för man blir ju ändå alltid skickad till sunderbyn.
Sa även det till läkaren i suderbyn, och då sa han att om det skulle bli värre eller så, då var det bara komma till sunderbyn direkt. Men man har ju hört att dom blir ganska sura om man gör så.



Nu ska jag iaf ut med doggen sen äta palt, sen tänkte jag måla nå hyllor vita, kommer bli nice!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0