Mat, mat, mat...



Nu har Felicia börjat "prata" lite. Det är så gulligt!
Åsså skrattar hon massor när man pratar med henne. :-)

Mornarna är fortfarande lite skrikiga, men annars är hon mer tillfreds nu, så det känns jätte skönt.

Igår kväll därmot, fick jag ge henne ersättning för hon låg vid bröstet från 15 till 20 typ och blev aldrig nöjd.
Så hon slukade ersättningen och sen somna hon vid 10. Hon var hungrig!
Får se om jag måste börja ge ersättning på kvällarna nu då...

Nu tänkte jag he mig ut i finvädret innan det börjar regna, som det står att det ska göra på klart.se!




Kommentarer
Malin Sandgren

ååå vad jag saknar den lilla plutten :D dej me ofc höhö

2011-04-10 10:59:38
emma

söt flisan! rolig bild föresten när de enda man typ ser är några ben som sticker ut från mattan ;P hehe. men kollar man nogare så ser man två ögon och en nos! :P

2011-04-11 17:52:48
URL: http://emmaala.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0