Gladskit :-)




Nu har vi kommit hem, å gud så härliga dagar vi har haft!
Jag har mest glassat i solen och tagit promenader.

Vi åkte tidigt eftersom vi såg att det skulle vara fint väder idag också, så nu har vi suttit ute på altan och solat.
Thilde och nala var på hunddagis i helgen, så jag var och hämtade dem när vi kom hem så nu ligger dem ute å myser i skuggan.

Felicia har börjat prata massor nu. Det är så roligt när man får respons. :) Hon är skit glad också, man vill bara pussa henne hela tiden.
Alldeles nyss gjorde hon sin första mun-prutt! Hihi Mammas charmtroll! :-)

Nu tänkte jag försöka lägga henne i vagnen och fortsätta kratta som jag påbörjade nyss innan matning.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0