Finaste dagen i år!



Dagen började med ammning ganska länge på fm.
Sen for vi till Malin på en promenad vid 12 runt altuna med henne, T och S.
Efter det så hälsade jag och Flisan på mormor och morfar å fikade och surrade lite. Tänkte att Thilde och Milla skulle leka lite, men Milla löpte så hon var inte på humör för det! :P

När jag kom hem därifrån så satte jag igång att måla lite fotoramar, en vas, en ljusstake mm.
Svart blir det. Ska ta tag i barstolarna imorgon där benen ska bli svarta. Och så har vi bestämt att vi ska måla ledstången svart i trappen. Kommer bli så snyggt!

Igår var vi även en sväng till storheden där jag bla fyndade en 3armad kandelaber på em för 169 kr!
Mkt fin!

Hoppas det är lika fint väder imorgon som det var idag. Är så härligt att pyssla på hemma med garageporten öppen och Thilde får vara ute i linan när det är finväder!

Bäst att gå å sussa nu. Felicia är helt otrolig förövrigt, hon somnar mellan 22 och 23 och sover till 4. Då äter hon och sen sover hon till mellan 05.30-06.30.
Är verkligen guld värt att hon sover på nätterna.

Imorgon står läkarbesök på schemat och sen ska jag å köpa svart skinn så vi kan klä om köksstols dynorna. För närvarande är dem rosaaktiga, det skulle kosta typ 500 spänn extra per stol om vi ville ha med skinn när vi köpte dem....så vi beslutade att göra det själva!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0