Filminspelning


Blev inget DH-avsnitt.
Blev projekt uppfräschning av hund istället!

M-L ringde nämligen å fråga om jag ville låna ut min hund till en filminspelning imorgon.
Å det gick ju naturligtvis bra, men lillan grina å skrek, så jag glömde fråga vad det var för film, jaja det lär vi ju märka imorgon :)

Men min så kallade svarta hund, var mer grå än svart och såg riktigt skabbig ut, så nu fick jag äntligen en ursäkt att fräscha upp henne. Så hon har badat, fått manikyr och blivit friserad.

I morgon har jag lite ärenden att uträtta också som jag ej får glömma bla gå på banken och öppna ett konto till Felicia.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0