Äventyr



Idag beslutade jag mig att gå lilla broarna runt.
Det är allltså 1 mil.
Men jag tänkte inte på att snön kanske inte har tinat i skogen, så det blev lite kämpigt mellan bruks och gamla järnvägsbron, men det gick ändå rätt bra.
Tur är ju att man har en rejäl barnvagn med rejäla däck!

Kan ju dock säga att jag inte kommer att göra om det på ett bra tag!
Sista biten hem var ganska jobbig...benen kändes som spagetti. :)


Imorgon blir det att packa på fm, vi ska till kåbdalis över påsk, och bada lillan hos mormor på em.
Dennis, hans bror och hans pappa åker redan imorgon. Jag väntar på hans mamma och systrar som kommer hem från turkiet imorgon kväll, åsså far vi upp på fredagmorgon.
Thilde ska vara på hunddagis eftersom man inte får ha hund i stugan vi ska bo i.
Men där trivs hon ju, så det går ingen nöd på henne!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0