12 april

Idag tog vi en promenad till bvc på läkarkontroll.
Allt var normalt och hon hade även gått upp som hon skulle.

Sen när vi kom hem så fortsatte jag mitt målande.
Jag blir så inspirerad på våren. :)

Till middag blev det nå konstigt...fiskpinnar och strips. Haha, hade inge potatis så jag tog vad jag hade. De funka.
Thilde fick kokta köttben så hon va gode nöjd.

Sen tog hela familjen ytterligare en promenad, lite längre denna ggn runt byn. Gick förbi Kraft och hälsa å kollade läget. Har hört att man kan köra in barnvagnen där så man kan ha med sig barnet när man tränar, men jag såg bara en lång trappa som man knappast får upp en vagn för...ja ska ringa dit imorgon.

Go natt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0