UL

Idag har vi varti på rutin ultraljudet! Det gick jätte bra och det var verkligen roligt att se den lilla krabaten för första gången. Känns såå mkt verkligare nu! :)) Allt såg bra ut och det var bara EN, för er som trodde annat! :P hehe
Men h*n vägrade att vända på sig, utan verkade trivas med att ligga på mage, så det blev svårt att ta bilder, men vi fick 2 st iaf. Behövde inte betala för dem då vi inte fick någon ordentlig profilbild.
jo, dessutom blev vi framflyttade en vecka så jag är i v.20 imorgon! Himlarns åxå, har ju gått halvtid då ju! :))


Sen direkt efter det så gick vi in på barnenshus och förhörde oss om vagnar. Och jag kan säga att det blir inte en emmaljunga edge duo combi för oss, den är ju väldigt klumpig och tung att hanskas med tex in och ut ur bilen, utan tillslut stod det mellan emmaljunga city cross och brio happy, och jag kan säga att jag gillade brion bättre!
Haha, jag som var så bestämd att jag skulle ha en emmaljunga. :P Brion hade Betydligt bättre gung, lättare att justera styret, och den var lite högre men blev ändå plattare när man vecklade ihop den. Egentligen det enda som jag tyckte var att emmaljungan är aningen snyggare, men brion var jätte fin den åxå.
Så både jag och dennis var överens om det.
Men vi får se hur vi gör, om det blir en city cross eller happy....


Soova.nu! ;)

Kommentarer
Anna

Vi har också en Brio Happy. Supernöjd! Smidig och lättkörd, och framför allt bra gung! Dessutom klart snyggast, enligt mig! :)

2010-11-03 23:45:53
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0