Den gick fort!

Helgen alltså...
Har som inte hunnit det jag skulle, typ putsa fönstrena, så det M Å S T E ske nästa helg. Jag överdriver inte om jag skriver att det börjar bli problem att se ut genom dem...ojoj..

Ja, men iaf, i torsdags var vi bjudna på hunddagis och invigning av den nybyggda grillstugan. Så vi grillade hamburgare och åt en otroligt god efterrätt som en hade gjort. M-L berättade även att dem skulle ha hundcafé där nästa sommar, så det kommer ju bli hur mysigt som helst.

I fredags var vi på ÄP och åt middag jag å älsklingen. Blev nå tjorv för det stod på mitt kvitto att jag hade betalat dubbelt så mkt som jag eg skulle. Men det var bara han som hade tryckt fel på kassan, så det hade dragits rätt summa från kontot. Men eftersom ingen av dem kan svenska typ, så det höll på att koka ordentligt för lilla moi innan vi fick rätsida på det hela! Tur för dem att det löste sig iaf! :)

Sen i lördags så gjorde vi klart i grillkåtan, men det ryker ändå in! Så vi måste fixa det nästa helg...suck vi som tänkte inviga den igår kväll...men det får vänta till nästa helg då, om vi får ordning på den vill säga...
Vi var då iaf och åt en super god älg köttsoppa som Jimmi lagat till, lite kryddstark, med ändå god. Sen såg vi En bra film så det var en lyckad dag iaf!

Idag så har jag städat lite och kring 1 var jag och E in och jobbade en sväng, och det gick bra, så nu får man lite extra slantar. :)

Sen lagade jag den goda middagen och nu har vi nyss varit på långpromenad in till byn för D skulle handla nå till i veckan, men när vi väl kom till konsum så hade ingen av oss börsen med oss, så D fick ta bilen när vi kom hem och handla på OK ist..:/


Just ja, ska bara slänga in dessa bilder på min älskad hund som avgudar närhet och kramar =) På ena bilden är hon typ lika lång som mig (tur hon inte väger så mkt :P) å på andra bilden håller hon om bebismagen med tassen =)
Söt griiiisen min!! ♥










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0