Ikea och bebis grejer...

Så här fin är våran spjälsäng nu=)




Vi hittade massa bebisgrejer på Ikea så nu börjar man ha det mesta =) Känns skönt!

Dessutom hittade jag en skötväska på barnenshus i Happis, de har den även i piteå åxå vet jag. Men det var massa fack i den bla ett flaskfack som håller kyla och värme. Super bra! Också var det ett sånt skötunderlägg inbyggt åxå...äh jag slänger in några bilder här så får ni se =)



Så...lite mörka bilder, men ja kan bara säga att jag är nöjd med den.
Nu ska vi hänga upp våra nya kökslampor!

Just ja, tänkte berätta att vi åt ju fondue i fredags, och jag kan bara rekomendera vitlöksmarinad, det blev såå jäkla gott!


Hejs

Kommentarer
Liinda - mamma till anton

har haft den där skötväskan också, superbra och rymlig! :)

2010-11-30 20:21:05
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/
Liinda - mamma till anton

nu är de ja som är o komenterar igen, ja har ju it kvar min skötväska o en vän åt mig ska köpa en och ja tänkte tipsa om denna men vad är de den heter? :) Kram

2010-12-19 21:23:11
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0