Fatta!

Åh va skönt med helg snart! Går även in i v 28 imorgon, fatta snabbt det har gått sen UL!! Shit. :)

Funderar på att äta fondue till middag imorgon medans vi ser IDOL. På tal om Idol så börjar jag helt ärligt vara less det konceptet...hoppas dem kommer med nått nytt till nästa år. Jag har alltid vart ett stort Idol fan, men i år känns det....uttjatat. Men jag älskar musikprogram så jag hoppas de kan hitta på nått riktigt skoj!

Å på lördag blir det som sagt Ikea, måste bara fundera ut vart jag ska ha svarta faran...kan ju inte fråga Yvve, då jag inte vet om hon har noskvalster än...men det löser väl sig på nått annat sätt. Hon har då för övrigt sluta "innåt snorkla" och nysa helt nu...så jag funderar på om det bara var en förkyldning..

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.

Natti natti

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0