Alltså seriöst...?

Jag ska börja hårdträna inkallning med min älskade lilla byracka nu. Har varit så slarvig med lydnads biten att det börjar gå lite för långt...men så går det när man missar att anmäla sig till kurserna!
Måste ha mer regler för henne för att det ens ska fungera, för det är ju på störningsmomenten hon inte lyder. När vi är själva går det ju bra, naturligtvis. Men hon är ju tex van att få busa med andra hundar när hon är lös och tror därmed att det alltid är ok...suck.

MEN..nu är det snart helg, och vi ska ju på IKEA på lördag, jiipi!
Ska inhandla madrass och sådant till spjälsängen, plus att jag ska köpa lite grejor till övriga hemmet.

Hittade denna söta sovpåse åxå som jag ska beställa....fan vad jag älskar internet!!
Irra runt på affärer är inte det som lockar mest i nuläget. Hoppas fogarna håller ett varv runt IKEA bara, annars får väl Dennis köra mig i vagnen..*tss* :p







Joo, jag kan ju berätta att det blev sko par nr2 av de på bilderna nedan som jag bestämde mig för. Jätte sköna och fina!

natti!

Uppdat! Har ändrat mig ang. sovpåsen ovan. Hittat jätte söta på IKEA som det får bli ist!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0