Hett tips!

Beställde en ny locktång från eleven förra veckan, och idag kom den! Remington Pearl Wand heter den och den var verkligen super bra, var ju tvungen att testa den på en gång :)




Eftersom att jag har kort hår och väldigt många olika längder, så har det varit jätte svårt att locka mitt hår. Men den här var helt fantastisk! Den bästa jag har prövat.
Man får bara passa sig, för man bränner sig lätt på fingrarna, dem råder en att ha en värmetålig vante på sig, så jag tog bara en vanlig fingervante, men det blev så glidigt så jag körde utan och det gick jätte bra!


Kommentarer
Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Jo verkligen :)

Visst är hon, tack! Lill sötnosen min :)

2010-12-14 22:46:26
URL: http://loon.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0