Längtar...

Nästa vecka kommer vårat lilla gäng här på jobbet att utökas. :)
Jag längtar!
Ny chef och mer arbetskamrater, det blir bra det.
Som det är nu så är vi 5 st, och om en är sjuk så skiter sig hela budgeten mm, och så blir det ju bara trist här på jobbet när alla typ sitter i varsina rum, alldeles tyst.
Inte bra för motivationen!

Nyss stod Inger här och lyssnade på mig, och vad tror ni händer?? Jo, jag säljer!
Det är ALLTID så, om någon står och lyssnar, (spec Inger) ja då går det jätte bra.
Fan va irri.
Ska göra en madame tussauds docka av Inger och ställa in bredvid mig här i rummet! :-P

Kommentarer
Emma Larsson

ja det blir jättebra dehär. vi är ju bara 4 just nu och de känns bara konstigt och är inge kul alls. var ju helt annars förut när man var fler och de va full rulle :) men nu blir de ju så igen, härligt! :D och visst är de typiskt att man nästan alltid säljer när någon lyssnar. man blir nog mer skärpt :P men de är ju bra, speciellt när de är någon nykomling som lyssnar så man får visa hur de ska gå till ;P hehe

2010-08-25 11:36:26
sara

Ja men eller hur! =) På förra stället ja jobba, så fick alltid dom nya komma å sitta å lyssna, och då gick det ju jätte bra! :) Är nog så att man skärper till sig lite :) Haha

2010-08-25 12:04:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0