Laddar upp...

inför helgen.

Det kommer bli en lååååång helg.
Direkt efter jobbet idag så åker jag upp till ÄRF, likaså imorgon 06.45 ska vi infinna oss i sek och samma sön...!
Ska sitta i sekeritariatet hela långa helgen.
Men känns samtidigt lite kul.
Mkt att göra bara. Hoppas man hinner äta...annars blir det inte roligt för närvarande...shit alltså vad jag blir sur när saker inte blir som jag vill nu för tiden! Blir upprörd för minsta lilla!
Jajja, det är ju övergående!




Pis änd laaav! ♥


Kommentarer
Emma Larsson

Vet int om man vågar fara upp dit och kolla. kommer ju blir så himla sugen och säkert lite smådeprimerad några dagar efter :( men hade varit himla kul att vara där och kika annara :)

2010-08-27 13:19:45
Sara

Haha...Men hörru du nog låter det som att du måste skaffa dig en liten pålle! Jag fattar då inte vad det är med mig, jag har varit där flera ggr och sett träningar osv, men suget kommer inte! Eller om jag ser en jätte fin häst, typ Vatine, då blir jag lite ridsugen :)

2010-08-27 13:41:31
Emma Larsson

hehe jadu fick nå återfall idag och börja titta på ungponnysar,. men jag vettefan om man har råd. man tjänar ju inte såå värst mkt på en månad.

2010-08-27 13:54:52
Sara

Ja, men jag klara ju av det när jag hade Troya, fast det blir ju å leva snålt. Å då hade jag gratis mat dessutom iof. Men det är ju lite billigare med ponny. Fan, du har det bra som kan glida runt på ponny! Å tävla får du åxå göra juh! :)

2010-08-27 14:35:25
Emma Larsson

jo vill man så går de :P men då blir de inte kul om man får fetaste veterinärkostnaden. och så kan man ju ha otur att få en häst som man bara måste fara in till veterinären med :( de är sånt man är orolig för. men visste man att de bara kosta exakt en viss summa i månaden hade de ju inte varit nå större problem :) jo en fördel med att vara kort ;P hehe

2010-08-27 15:03:55
Emma Larsson

men nog kan du rida ponny du me! du är ju int så jättelång du heller :)

2010-08-27 15:15:59
sara

Det beror ju på vad jag hamnar på för slutvikt efter Graviditeten! :))

2010-08-27 15:25:03
emma

nä de är klart. är lite svårt att veta :)

2010-08-27 15:35:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0